Göteborgilaiset pitävät yhtä – In Flames esillä uudessa Volvo-mainoksessa

05.03.2014

Apple on julkistanut päivitetyn version hankkeestaan, joka tuo iPhnonen tiedot myös autojen kojelautanäytöille. Apple CarPlayn ensimmäisiä yhteistyökumppaneita ovat Ferrari, Mercedes-Benz ja Volvo. Volvo on julkaissut CarPlayn toimintoja esittelevän mainosvideon, joka on nähtävissä alla.

Göteborgilaisen automerkin videolla kuullaan kevyttä pianomusiikkia, mutta auton kojelautanäytöllä kuskin musiikkivalinnaksi paljastuu niin ikään Göteborgista kotoisin oleva In Flames. Volvo-kuskin kuuntelussa on vuonna 2011 julkaistu Sounds of a Playground Fading -pitkäsoiton Fear is the Weakness -biisi.

Tästä eteenpäin tuskin tarvitsee arvuutella mikä merkki koristaa In Flamesin kiertuebussin nokkaa. Katso mainos alta.

Lisää luettavaa