Arion julkaisi menevällä energialla ladatun uuden kappaleen videoineen

Into the Fire jatkaa yhtyeen viidennen albumin esittelyä.

Julkaistu:

Melodisen kitarametallin taitaja Arion on julkaissut uuden Into the Fire -singlen videoineen. Menoa ja meininkiä tarjoava kappale on toinen singlelohkaisu orkesterin työn alla olevalta viidenneltä albumilta.

“Tämän vauhdikkaan ja riffivetoisen, mutta melodisen biisin voisin tiivistää meille monille tuttuun tilanteeseen, jossa hyppy tuntemattomaan vaatii sen oman tärkeimmän ihmisen rohkaisua, jotta saat rohkeutta mennä kohti tuntematonta ja uskoa kaiken järjestyvän. Kohti parempaa elämää, kohti uusia haasteita. Take my hand, we’ll dive into the fire”, kuvailee bändin kitaristi ja biisintekijä Iivo Kaipainen.

Youtube video