Ah, auvoinen yhdeksänkymmentäluvun alku. Aika, jolloin älypuhelimet olivat tieteisfiktiota, nortti paloi joka paikassa niin että muisto kirvelee silmiä vieläkin, eikä puolissakaan autoissa ollut takapenkillä turvavöitä.
Yhdysvaltain liikenneministeriö järjesti noihin aikoihin mainoskampanjan, jonka tarkoituksena oli herätellä autoilijoita turvavöiden käyttöön ja varoittaa ilman vyötä ajamisen vaaroista. Kampanjan maskotteina ja päätähtinä toimivat hitaanpuoleiset törmäystestinuket Vince ja Larry.
Kamppikseen sisältyi mainos, jossa turvavyön kanssa urpoilun välttämisestä kansalaisia muistutteli myös Iron Maiden.
Mainoksessa Vince ja Larry ovat yhtyeen konsertissa ja ihastelevat, että moshaaminen on paljon hauskempaa kuin tuulilasin läpi sinkoutuminen.
Konsertin loppupuolella Iron Maidenin kanssa lavalle ilmestyy myös bändin ikoninen maskotti Eddie, ja laulaja Bruce Dickinson toivottelee yleisölle hyvää yötä ja turvallista kotimatkaa.
– Muistakaa kiinnittää turvavyönne. Ette halua päätyä samanlaisiksi kuin Eddie.
Mainos katsottavissa alla.