Bändipaidat, -mukit, , -lasit, -julisteet, -seinäliput, -pipot, -oluet ja ties mitkä oheistuotteet ovat bändille kuin bändille perusjuttuja. Atlantalainen Mastodon, jonka oheistuoteperheeseen kuuluu edellä mainittujen lisäksi myös muun muassa vyölaukkuja, kynttilöitä ja grillipihdit, vetää kuitenkin nyt melkoisen ässän hihastaan lanseeraamalla nimikkomaustekurkut. Kyllä, maustekurkut.
Herkut on tehty yhteistyössä niin ikään Atlantassa päämajaa pitävän Kelly’s Death Picklesin kanssa ja jokainen kvartetin jäsenistä on saanut omaan makuunsa räätälöidyn maustekurkun, jonka etiketissä kyseinen soittaja komeilee KISS-maski naamallaan (koska miksipä ei). Alta voit katsoa bändin tähdittämän mainosvideon. Suomeen asti näitä herkkuja ei ikävä kyllä toimiteta ja ainakin bändin omassa nettikaupassa tuotteet onkin jo myyty loppuun.