Helsinkiläinen modernia metalcorea soittava Ashes of Perishing on julkaissut uuden Voidwalker-singlen. Kappale jatkaa narratiivia, jonka edellinen singlejulkaisu Rapture aloitti.
”Se on sukellus ihmisyyden romahtamisen ja hallitsemattoman kaaoksen ytimeen. Maailmaan, jossa todellisuus murtuu ja pelko nielee kaiken, jättäen jälkeensä vain pudotuksen tyhjyyteen”, kertoo toimitukseen saapunut tiedote.
”Biisi maalaa kuvan käsiin hajoavasta yhteiskunnasta, jossa toivo murenee hiljaisuuden painon alla. Kappale vie kuulijan kohti väistämätöntä romahdusta, jossa tyhjyys kutsuu nimeltä. Voidwalker on ääni hetkelle, jossa kaikki on jo menetetty.”
Vuonna 2021 perustetun yhtyeen voi nähdä huomenna perjantaina Helsingin Tuska-festareilla Kvlt-lavalla.
