Kotimainen alternative-yhtye palaa uudistuneena – tunteikas single julki

Hiljaiseloa viettänyt Blame Me! esittelee uudistuneen kokoonpanonsa ja soundinsa.

Julkaistu:

Vuonna 2021 omakustanteisen Invisible You -debyyttinsä julkaissut, saksalaisen Out of Line -lafkan vuonna 2023 rosteriinsa kiinnittämä kotimainen alternative-yhtye Blame Me! on viettänyt viime vuodet hiljaiseloa. Asiaan on nyt tullut muutos uuden Time by Time -singlen myötä, joka esittelee paitsi yhtyeen uudistunutta soundia myös muuttuneen kokoonpanon.

”Elämä tapahtui, ja suunnittelemattoman kahden vuoden tauon myötä Blame Me! joutui keksimään itsensä uudelleen. Viimeisen vuoden aikana olemme luoneet uusia kappaleita uusilla soundeilla ja täysin uudella rytmillä, jota on tuonut esiin uusi rumpali Maiju Mäki”, yhtye kertoo.

Lue myös: Saksalaislevy-yhtiö kiinnitti kotimaisen Blame Me! -yhtyeen – uusi single Always Misplaced julki

Yhtye kertoo työstäneensä uutta pitkäsoittoa, joka on tarkoitus julkaista alkuvuodesta. Lisää singlejulkaisuja on luvassa jo aivan lähitulevaisuudessa.

Keikoilla yhtyeen voi nähdä syyskuun 4. päivä Turun Nirvanassa ja seuraavana iltana Vantaan Skenesalissa. Molemmilla keikoilla ovat mukana lisäksi Crimson Sun ja Without Warning.

Youtube video

Lue myös: Korvamadon lailla liikehtivää hittihekumaa – arviossa Blame Me!

Lue myös: Tilaa Infernon uutiskirje ja tiedät mistä kahvitauolla puhutaan! Nappaa raskaan musiikin uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiin tästä.