Metallica-kitaristi Kirk Hammettilla kävi pienimuotoinen haaveri yhtyeen Dublinin-keikalla viime perjantaina (19.6.). Bändi oli soittamassa Seek & Destroy -klassikkoaan, kun Hammett astui lavan reunalla kankaan peittämälle osuudelle. Pressu kuitenkin petti miehen painon alla ja Hammett tipahti lavalta eturivin syliin. Rytäkässä ei onneksi käynyt pahemmin vaan Hammett nousi ja jatkoi muina miehinä soittamista ammattilaisen elkein.
Kitaristi kuittasi asian huumorilla ja jakoi tapahtuneesta videopätkän tuoreeltaan Instagram-tarinoissaan (jonka saatteeksi mies kirjoitti ”Slip & Destroy”) sekä myöhemmin uudelleen Instagramissa että myös Facebook-sivuillaan.

